visningsdag igen...

Vi hade visning på lgh idag igen, men det här ången gick det bättre, nu kom det över 30 pers, och av de var det många intres. det va ju trevligt så imorn blir det omvisning och budgivning!!! spännande!

Igår hämtade mamma o pappa mej på jobbet o vi uträttade lite ärenden, vi hittade dessutom en jättefin liten butik med barnkläder till superpriser i Skrapan där jag o mamma shopade lite presenter. sen gick vi o åt på BK. Sen va det bara hem o städa igen.

Idag sov vi Länge, mamma hämtade mejo Vi åkte ut till åkersberga.
Nu e jag hemma o har fått lite ont i halsen efterssom vi har varit tvugna att vädra som tokar här innan visningen, vi fick backning på det sist... men nu fick vi beröm, (jag har ju lagt ner en förmögenhet på doft block och sprayer och rengöringsmedel som luktar gott) men hur som helst så dricker jag te med honung o myser framför X-men 2.

Kolla va en prins(ess) krona kan roa små änglar!!



Nu hoppas jag att min älskling kan komma snart så jag kan bli lite ompysslad!

Puss okram

Kommentarer
Postat av: madde

ooo vilka sötnoar!! kul att det gick bra på viningen!!

2009-01-26 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0