"söndag"smys

Igår när vi hade vaknat till åkte vi till havet.. o åkte skridskor, jag ville verkligen, inte, jag säger som Suki, jag gillar att ha mina fötter på jorden, men min kära syster TVINGADE mej!!! Nille  åkte ju så jag ville inte va sämre heller.... det gick ganska bra, men nästa gång ska jag försöka åka utan att hålla i mej i Marcus vagn.... jag åkte själv en stund o lyckades till o med få till en piruett, suki tyckte inte att den räknades, men jag e helt säker på att jag e årets isprinsessa!
Det va super mysigt att va ute en dag sådär i solen, när jag väl hade fått av mej skridskorna blev ju fötterna ganska varma!

Jag va inte ensam om att tycka det va svårt!



Min fina Suksan o Jumbo, underbara!




Lätt spegelblank is!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Stakars dig som har en så elak syster =( kram

2009-01-05 @ 00:06:55
Postat av: anja

mysigt...... säg till om du vill ha en bloggdesign ... !

2009-01-06 @ 08:27:07
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: anna

i dag är det onsdag och du har intte kommit med någåt nytt trevligt inläg är det söndag hella veckan som gäler ?kram

2009-01-07 @ 21:34:01
Postat av: lovisa

Å så kul !!! SÅ länge man inte får så ont i fötterna !

2009-01-08 @ 21:18:18
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0