NYÅR!!!!

Vi va med mathilda, Nille o le Kids ute i åkersberga, det blev middag med deras grannar, sen singstar o drinkar hos nästa granne, vist e det underbart med Grannsamverkan???
Vi hade faktiskt riktigt kul, o vi mådde som vi förtjänade igår..




Mathilda gjorde världens godaste Glassbomb, maräng med färska hallon i på utsidan.... mmmmmm


Suki o Mackis dansade gärnet!!


Visst va jag fin??


Så this is it altså... ett nytt år med "nya" förutsättningar.. hm, ja det kan ju bli intressant.. vi har visning på lgh nästa helg, det vet jag inte ens om jag har lust med, så det nya året kanske inte smeker mej medhårs direkt....

Jag o suki åkte till Ma o Pa på Fondue middag, det va nice, så nu sitter jag här proppmätt... o trött.
Jag försökte visa pappa min blogg, men jag vet inte om han kom ihåg namnet... jeje,
Nu e min nya Design på g, ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0