nya vänner!

Jag hade sån ångest för att jobba igår, hade 2 stora långa hemska behandlingar, ni vet sånna som man bara  VET att det kommer gå åt helvete med.... men det gick bra, det va till o med roligt, o jag blev NÖJD, nåja, med det mesta iaf... (det JAG fick bestämma)

En kund har lite svårt att hitta vänner i El Stockholmo, så hon ville att vi skulle hitta på nått.. typ ta en promenad.... mitt svar blev "hehehe.... jooo det skulle man kanske kunna göööra...... eller???"
Nej.
Ida va sååå jobbig igår, hon va rastlös... gick runt o petade på  mej o störde sig..  men väldigt glad!

Idag ska vi på ett möte, sen ska jag på en Lunch date, o suki ska till East Street o tatuera sig, eller iaf konsultera... spännande!

C U Later! Crocodile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0