Nancie+Formex=SöndagsFlumm



Helloooo, har precis  kommit hem från Nancie, det b lev en snabbis på Formex  mässan där det visades lite inredningsprylar o sånt, men mest för företag att köpa från ett företag o sälja i sitt företag...



Det va mysigt,, sen fick vi ride back till farsta Med nästan en 4:e del av Nancies fam, där det vankades pizza o satc! Nancie e fan det skönaste person jag vet,  helt  humorös o öppen.
Jag fick en liten SPECIAL MOMENT med hennes rumskompis, han e underbar!
Timon o jag e like this!!!!




Ny visning på söndag o jag e INTE peppad kan jag säga!!



HIGH FASHION!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur känns håret?

2009-01-18 @ 22:57:09
URL: http://itssotrue.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ... grönt grått o rött! ditt då??

2009-01-18 @ 22:59:09
Postat av: Ida

mitt e skitbra. :D fett nöjd!

2009-01-18 @ 23:41:47
URL: http://itssotrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0