härliga jobb!

Dagen har varit mysig, i morse va jag skiiiittrött, men jag hinkade kaffe som en kontorstant, vi har fått en nu praktikant som va pratglad o allmänt... glad.
Jag fick en present av en kund som hade missförstått sin tid o därmed va en timme försen, så hom e förlåten!

Big M va på strålande humör, jag fick till o med gå tidigare, det va trevligt, o när jag kom hem stog Suki o lagade mat till mej...
jag kommer nog ha en väldigt dålig dag imorn så bra jag haft det idag.! Pratade med min Mathilda o hon gjorde maränger, så det ska jag oxå göra!!!!

Kollar nu på X-treme home makeover, asså jag kan typ se sista kvarten o ändå böla som en tok, o sen skratta som an liten bäbis! Schizo!!




Mina söta syskon e bäst!!! allihop!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej =) Hoppas det går bra att blogga :p fick en kommentar av en på min blogg, att din blogg ser konstig ut och att det är något fel på den. Vad jag ser så är det inget fel? Jag har även kollat från Firefox webläsare, och det ser bra ut där ifrån oxå. Har du märkt nått fel?

2009-01-13 @ 14:12:27
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0