bud!!

tjoho!!! idag ska vi till Skärholmen o shopa, ska bli mysigt, jag o suki har inte gjort nått sånt på skitlänge.
Jag måste köpa underkläder foundation, kanske en jacka o ett par skor, o armband..

Nu på morgonen har jag betalat räkningarna och blivit glatt överaskad över att bolånen har gått ner!!!

ok...

budgivningen har börjat o det espännande, hitils är det 5 budgivare!! det tycker jag e ganska mycket, så vi får se under dan!

Jag e jätte kär i min Suki just nu, o igår sa han att  han vull gifta sej med mej om det blir rätt tillfälle.. o om Mathilda gifter sig först!! Jag måste snacka me Nille, det här kommer ju aldrig att bli nått!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej vilken fin sida du har

2009-01-27 @ 18:44:43
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha känns skönt att vi är två som tjatar män jag är ledsen det ser nog mörkt ut för dig om jag skall gifta mig först =(

2009-01-28 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0