Dagen.

Idag har jag vandrat som en zoombi helt besatt av att få komma hem, det va inge kul, men jag hade en kund som gjorde att jag inte tyckte så synd om mej själv längre.

I morse när jag kom upp... (till slut), hade Åke rymt igen, så jag fick leta tills jag va tvungen att gå, helt utan resultat. Sen ringde Suki o sa att puckot hade fastnat i burfällan vi fick på köpet! haha, men snart e vi av med honom, Jonas o Chen kommer hem i morn, så jag hoppas!!


Till middag fick jag min absoluta favorit mat, Kycklig i ugn, kokt broccoli, färsk babyspenat o keso! Mmmm.
Efterrätt: Jello cherry flavour!

Kommentarer
Postat av: Anja

lilla åke.....jello fy fan usch

2009-02-05 @ 16:33:19
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0