Filmkväll

Nu har just min vän Ida just åkt hem, efter en mysig filmkväll, vi såg Mirrors, kinda spookey, men ganska bra faktiskt.
Det blev varma mackor och vin på menyn, men Suki som knappt dricker alls tycker som vanligt att vi e alkisar.... men den bjuder jag på.

Imorgon kommer vår mäklare med fotograf och tar bilder på vår underbara lgh, jag har lite ångest, för detta är verkligen mitt hem, o vi har verkligen rotat oss här.... Men man måste väl offra en del för att vinna en del. 
När vi flyttar in i den nya lgh kommer vi iaf nära mamma o pappa, det e ju bra...




jag är nog enotroligt känslosam person, kanske inte alltid glad, men ändå. mycket kärlek till dej!

Kommentarer
Postat av: ida

länkar till dig nu så bäst att du bloggar regelbundet. Over and out!

2008-11-22 @ 19:06:54
URL: http://itssotrue.blogg.se/
Postat av: Anja

men långt bort från mig ....buhuuuuuu :(

2008-11-27 @ 23:11:40
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0