Skärholmen

Vi va i skärholmen o handlade lite idag, ganska framgångsrik dag faktiskt, men jag kan inte förstå hur lätt det va att hitta saker förut, har jag blivit kräsen eller finns det inte lika mycket bra saker?? Va inne på Gina tricot, förut kunde jag inte lämna bytiken utan att ha spenderat aldeles för mycket, men nu hittade jag INGET! Det har aldrig hänt.

Skhlm va ganska bra, men lite rörigt med alla olika gångar o våningar, många butiker, men många skulle jag aldrig gå in i, nästa gång blir det nog Kista ändå.


Suki köpte t-shirts, underkläder, o snarkspray... men det kanske skulle stå på min lista..?


Jag köpte linnen på vero moda, t.shirts, underkläder och Jacka från HM, Foundation, ljus Lagerhouse, (köpte lite fler saker där men det e presenter) Ett kort till mormor som fyller 90 på torsdag, Téer, Drakens och Sweet Kiss o så hade mina parfymer kommit från Bellme, Romance Ralph Lauren o Green tea Elisabeth Arden.

Nu har vår budgivning börjat, o det går bra faktiskt, jag hoppas på en ordentlig vinst, men än e det ju inte i närheten av vad jag vill ha.... men man får inte ge upp.

Suki ska ÄNTLIGEN tatuera sig imorgon, jag e nervös, varför vet jag inte, bara rädd att det ska ändra min älskling för mycket kanske......  det får vi se..

puss o god natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack jo jag försöker vara stark

2009-01-27 @ 23:26:00
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0