bra dag.

Jag har haft en bra dag idag, tror jag... Hade en av mina favvokunder idag, han e underbar, o det e så kul när det går bra för folk o att dom mår bra tycker jag! jag fick tips om en tjej som jobbar på blommbutiken i Ringen som kan hjälpa maj med blommor till visningen, det ska bli kul!

Ida köpte Struvor att fika till idag, det va mysigt, vi fikar aldrig på jobbet, kanske man borde göra, vi dricker mest kaffe mellan kunderna.. det e ju ung, va man hinner, men det e gott me Struvor...

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tack ! Ja jag är först å främst bara själv lärd å sen har jag gått två kvälls kurser 2timmar i Vännes.

Blev chokad själv när jag började pyssla hade ingen aning om att jag kunde sånt här hahaha !!

2009-01-08 @ 21:15:33
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: anja

Du får säga till den där Malin att hon gjort nåt gaaaalet...dina länkar å så ligger längst ner på sidan ....dom ska juligga i början :)

2009-01-08 @ 22:14:38
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skönt att nån tar hand om dig kanelkakan, du borde få struvor varje dag. love u, miss u!! Puss

2009-01-10 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0