back to bromma!

Som det ser ut nu kommer vi att flytta till min kära mor o far 1:a mars, vilket jag helst inte vill, men det är nog värt pengarna! Kontraktet skrivs imorgon, o jag e sjuuukt nervös!!

Jag träffade idas Malin för första gången idag,  jag va jättestressad så jag va tvungen att gå på en gång, synd, men nästa gång får jag kanske träffa henne lite längre!!

Sukis tatoo blev superfin, nu e han supersexig, o jag älskar den!! Men  jag lägger upp bilder imorn, jag måsta gå o lägga mej nu, vi ska ha en till visning i morgon bitti.... kl 08... folk e ju inte fräcka...

Kommentarer
Postat av: Anja

nu har jag gjort solskensbullar hihi

2009-01-28 @ 22:24:52
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej fina syster? Håller tummarna för er idag. Kom ihåg att det finns en hel övervåning som står tom här, jag hyr en inredare om det behövs så ni kan bo där :-) Miss you, lovely!! Puss

2009-01-29 @ 09:49:00
Postat av: Mathilda

härligt att det ser ut som att ni får den såld och bra att vi vet vart vi har er i gen hehe lite elak får man vara eller ??

puss

2009-01-29 @ 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0