Tove..

.. är så söt! jag kommer just från henne o hennes söta mamma, det bästa med Tove är att hon försöker inte vara nån annan än hon e , coolare än sina vänner, eller förskönande av sig själv,  o hon ger mej alltid bra feedback. Det tycke jag e bra.


Jag saknar min närhet till mina vänner, jag har inte varit mej själv på ett tag o då har det varit svårt att glädjas.

Jag tycket inte att man ska bråka om dumma saker o säga onödiga fördummande komentarer, man kan svälja o glömma det som spär på det redan dåliga, inte spotta ur sig saker bara för ATT.

Nu e jag gladare, imorgon kommer bli en bra dag. Det e lugnt på jobbet, men jag tror att dagen gommer att va lättsam ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0