Glam!

Jag önskar att jag vore mer glamorös, så jag försöker.

Jag o suki har varit på storshopping runda idag, vi började med att kolla på sängar, provade, låg o hoppade i alla!
En sak e säker! Vi ska INTE ha en Tempur säng. dom va helskumma, som att sova på betong... Jag tror att vi har bestämt oss för en säng från Bazzolo, så nu sitter jag o shoppar Lexington på nätet!
Men det e en jungel det där... Man kan till o med få den skräddarsydd från axel till tå om man vill.. om man inte vill ha en Ikea, vilket vi INTE ska, I said Glamour!

Sen gick vi o kollade ut vår nya Kaffe Maskin från Nespresso, skit cool med engångs kaffe, awsome, skitdyr! OCH sassy!



efter lite Fika med vänner o en sen lunch tog vi en romantisk promenad genom Humlegården o hem!
har precis kollat på FoolProf o den sög. puss o go natt, nu e det ju CSI NY me den snygga polisen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sweetie! du e mycket glamorös, jag lovar! hörs ang onsdag! puss

2009-02-09 @ 21:35:30
Postat av: Anja

Mysigt att ni kom förbi ...Ja säger detsamma somsuki...sjuuuukt längesen ja träffade han ... måste vart innan jag bytte salong :/

pöss

2009-02-13 @ 02:39:05
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0