Snö...

Jag har elltid haft en konstig inställning till snö, det är jättefint att  stå o titta på den innomhus  när den ligger ännu orörd på marken, supermysigt att gå runt i med varma kläder o typ te i en mugg eller nått,  men fan inte mitt på dan utan förvarning, (jag har ju iof inte kollat vädret) o i November!!! december är bra , lite innan jul, en vecka över jul, o sen borta en vecka efter nyår.

Jag hade ju vita tygskor idag,  plus att va sov hos mamma så det e skitlångt att gå till tunnelbanan.

Väl på jobbet var det bra, men 2 av mina kunder dök inte upp,, man står där o väntar, o tänker typ, snart......... e det han?? näh, e det han då??? näh. nu ringer jag o frågar var han e.... eller jag väntar lite..... nu hinner jag inte klippa honom.... då ringer man...
"öh, hallå..?"
-hej, tankte bara kolla var du tog vägen, du skulle varit här för en kvart sen
"öh aha, måste ha försovit mej..."
-jaha, men deeeeeet e iiingen fara, kan hända den bästa..
"ah tydligen"
-ok, vill du komma senare??
"a, måste borsta tänderna bara, men kan va där om 2 tim" 

Killen måste ha stoooora tänder

imorgon ska jag med min Mathilda med knodds på höst bazar på vår gamla skola i bromma, det asflummigt, men dock tradition, man glider dit, köper knäck o snackar skit om alla fula idioter som man en gång va vän med efter att man har hälsat falskt..... det e ganska mysigt, plus att nu har vi ju ända en till systerdotter,  som faktiskt går i etten där och då altså är ansvarig för "ettans Cafe"

puss and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0