IIIII det e Ben Affleck!!!!!!!!!! men va bakis han ser ut...

hade en rolig kund som va bakis, men han ville se ut som ben affleck.... då sa jag att

"ja nu e du iaf fall snygg i håret... "
-"hoho, jo nu kommer dom skrika efter mej på gatan.. 'iii det e bennan, men va bakis han ser ut....."

Det va kul.


Ida fönade mitt hår idag... altså ida, då får sluta föna min lugg i mittbena, jag inte sån.
det roliga resulterade i att nu har jag fett hår.. bara i luggen.

jag e trött på att inte ha nån mobil. känns som att jag inte har några vänner kvar. Det skumma e att man inte ens kan ringa telenor o tjata på dom att låsa upp den.               det kanske iof är därför.


 titta vilken fin, han har ett hjärta på sig.

Kommentarer
Postat av: Anja

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRE

2008-11-27 @ 23:06:19
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0