city gross.

Jag o Suki va o handlade idag, jag köpte grönsaker  (tänkte evenuellt bli nyttig) o  Suki Bambuskott. sen fick jag en Whiskey & Coke innan middan hos mammma o pappa.

Vi skulle åkt in till stan o varit kulturella idag. gått på Gallerier o sånt, Kollat på Vintage butiker o Beyond retro efter en jacka till mej...                Hade inte humöret för det.












Britney Spears e helt klart grym, jag älskar henne.
Hon säger iaf vad hon har på hjärtat utan knussel. det är en egenskap få har. Som fler skulle behöva.


Turn the lights out
This shit is way too fucking bright
Wanna poke my eyes out
If you wanna mess with my eyesight
Just let me get my head right
Where the hell am I?
Who are you?
What'd we do
Last night?
Hey yeah yeah
Who are you?
What'd we do
Last night?
Can't remember what I did last night
Maybe I shouldn't have given in
But I just couldn't fight
Hope I didn't but I think I might've
Everything, everything is still a blur
Can't remember what I did last night
Everything, everything is still a blur
What's your name, man?


Kommentarer
Postat av: The one and only

Shit älskar du också britney. Hon är fan mega sexig!!

2008-11-30 @ 22:01:33
URL: http://smakapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0