Underbara hår.



Antonio Axu har inspirerat mej ang luggar!

4 anledningar att skaffa lugg!

ÖGONFOKUS: Du ramar in ansiktet, vilket ger dig en sexig, intensiv blick....

NY LOOK: Ett enkelt klipp, men samtidigt som du kan behålla din längd. Katshing!

GÖM LUGGEN: jättelätt att gömma, diadem ska bli hett igen!!

EN LUGG MÅNGA VARIANTER: Sned, rak, platt, rufsig, delad,  med resten av håret utsläppt eller uppsatt, U name it.




Bilder på lugg?







Mina 3 "to die for" kan helt enkelt inte klara mej utan dessa,
1. Shampo för färgat hår, funkar även när du har blekt eller allmänt torrt hår, lifesaver när jag va blond kan jag säga

2. Inpackning för semesterhår, tar bort Klor o salt som på studs, men även väldigt glansgivande, så funkar hemma oxå.

3. Min nya älskling!!! Värme aktiverat Leave in med Nectar.... OMG som silke, alla måste testa! underba att använda före Fön & Plattång, eller Locktång.


12  3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0