Sol Tan Spray whatever

Idag var det bara jag o chefen på jobbet ganska trevligt faktiskt, han e söt bossen.

Två av mina favvo kunder va hos mej, jag vet inte vad det är, men jag känner mej nog uppskattad, men på en frisörs vis likssom.

Jag spraytanade mej efter jobbet... en hemsk upplevelse. äckligt... men jag tror nog att resultatet blir bra.
 lite brun iaf, kommer med uppdatering imorn








Suki satt o kollade på fyran aldeles nyss... nått jul shit mej brudarna Melodifestival.
O så frågade han "tror du man kan adda Sonja Aldèn på Facebook??"  Asså suki, du e ju sjuk.

Detta är vad som serveras till middag idag, Pasta med morötter o Broccoli, ganska smarrigt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: The one and only

tjusig klänning yao!

2008-12-01 @ 21:47:57
URL: http://smakapudding.blogg.se/
Postat av: A

nej men tack kära du!!!!

2008-12-02 @ 00:02:04
Postat av: Anja

Du är nästan brunare än sukish !!

2008-12-03 @ 06:39:17
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0