Skratt.

Idag åkte åkte jag till Tove efter jobbet, det va untebart, hon e underbar o alltid full me små hyss o finurliga grejjer, jag fick göra ett "test" ang, vem man är, vem man älskar och vad man vill med livet.. typ. Det va ett sånt "på nr 3 och 7 ska du skriva personer som... lalala"  det va... intressant kan man kanske säga, jag fick veta saker inte ens jag viste, men MYCKET stämde. Man fick önska en sak, men då var man tvungen att berätta detta för ex antal personer, så nu gör jag det!!! Jag önskade mej Christians potatismos, men icke, jag fick göra själv hemma ist.




Altså, folk som skrattar fult e helt klart det värsta jag vet.....
Jag träffade en person idag som liksom hickade fram sitt skratt, följt av en slags brölning... udda.

En annan sak är dålig andedräkt... jag hoppas att om den dan kommer för mej, att nån stoppar mer mej i en tunna me SB12 eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0