RUTH!

Jag fikade med Ruthan idag, det blev en Spicy Cinnamon o en hallonpaj på Coffehouse, det va supermys, hon e verkligen bäst, min vän, alltid lika mystiskt, men det e lite spännande.

Jag har kanske inte berättat om åke, det är min nya vän vi har här hemma, han e av arten gnagare, ca 4 cm lång och äter mest nötter...

Åke R S Ork är hans fullständiga namn, o tillhör egentligen bror Jonas, men han e ju i Kina nu, så jag e barnvakt till Åke i en månad. Jonas hittade honom hemma hos sej i höstas flämtandes, o med flera stora sår över kroppen, det va musdjävlarna som bet honom. Åke var altså nära DÖDEN!!
Men som den djurvän Jonas är kunde han ju inte slå ihjäl stackarn, så han tog in och vårdade honom ist.
Han e frisk nu och ska bli utsläppt när det blir varmare. .


Jag hade en kund idag som ser ut som David Beckham. Det har jag alltid tyckt, men när jag sa det en gång så sa han att det var första gången han hörde det, men däremot hade an hört att han liknar Hugh Grant ett par ggr.
Det tycker inte jag.


puss

Kommentarer
Postat av: bloggdesign by MALIN

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? isåfall så tycker jag att du borde kolla in min blogg. Där har jag tävlingar, auktioner och tar emot beställningar. Välkommen till mig!

2009-01-02 @ 01:12:21
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0