rastlös!


Jag har fått lite dålig kritik att jag bara skriver och lägger ut bilder på "töntar" typ Danny, Darin, Kevin, osv...

Omstart!!!

Nu har jag varit hemma från jobbet 3 dgr, det kanske märks på min blogg, då jag har skrivit 10 inlägg IDAG!
Igår låg jag bara hemma heeela dan o soffade mej, inte ok, men jag va helt däckad, inte nog med att man e sjuk, jag har grym tandvärk oxå.

So let me tell u about my day so far!
Jag har bloggat (som ni vet) Varit på Banken med Suki, vi fick vänta i 40 min, men dom hade glöggmys på banken, så vi satt där me tantena o fikade, tänk att man kan ha så mycket gemensamt!!!!
Hämtade mina stövlar jag köpte på tradera för 2 v sen, men inte orkat hämta ut.






Va tvungen o köpa Ibumetin o Corsodyl till min tand oxå, så en snabbis till apoteket oxå, det syns väl nästan att jag behövde??
Svängde förbi Espresso House o köpte Chai Latte med soyamjölk..... mmmm finns inge bättre.
Lite lätt trött




Sen har jag varit så gryyymt rastlös, att jag e så glad att få komma till jobbet imorn!!!

Mathilda ringde, hon e på julfest me jobbet, på Kistamässan,
"tjeeeena, du jag sprang presis på Danny här, ska jag fixa hans autograf eller??"
-jo men fixar du hans nr oxå så ska jag städa hemma hos dej 1 gång i veckan i 10 år, du kan väl hälsa att det är jag som alltid står o drägglar men aldrig säger nått när han går på Götgatan oxå???
"absolut! jag ska kolla, det e ju bara 3000 pers här, men ska försöka"

Älskade syster, tack, detta kan förändra mitt liv!

Kommentarer
Postat av: anna

Kolla vilken skräck ödla





Sanna Bråding gör comeback Sprider skräck som vampyrmodell.



2008-12-13 @ 12:06:44
Postat av: Åsa

halloj,

man vill ju se lite mer Bsb här i bloggen! :)

Hörde att du var på deras senaste konsert,

hur var det?

kram

2008-12-13 @ 18:47:33
URL: http://valkyriia.blogg.se/
Postat av: ida

gå in på msn när du ser det här. kan inte ringa dig din lilla telenor-lebb.

2008-12-13 @ 20:02:50
Postat av: ida

gå in på msn när du ser det här. kan inte ringa dig din lilla telenor-lebb.

2008-12-13 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0