Psyko!!!!!

Igår när jag o Ida skulle handla på Hemköp hos mej så va det en kille som stog för oss i kön, skitskum..
Ida tror att det va en hög bög, men jag ttror bara att han va fett mysko..... Obsevera att han hade tajta cykelbyxor, bulanmössa, o pratade som en Yberbög.

:det blir 101,50
-jaha, men då måste jag nog ta bort nått (tar bort en påse äpplen)
:ok, då blir det 80,50.
-jahaaa....... (tittar runt omkring)
:vill du ta bort nått mer????
-hmm...
:???
-Jag vill ha en papparspåse!!!
:vill du byta till en papperspåse??
-nej jag ville ha det från början!!!
:ok, du får en pappers.... (fnissar lite konstlat)
-va skrattar du åt?? åt mej? tycker du jag e rolig???
:nej jag bara skrattar... (fnissattac)
-JAHA, MEN SKRATTAR DU ÅT MEJ? JGA VILLE BARA HA EN PAPPERSPÅSE, E RU DUM ELLER??

vid det här laget kunde jag inte hålla mej utan skrattade högt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, det låter som jag!!

2008-12-11 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0