pappas födelsedag!!

jag va ju i stan o skulle byta en julklapp på Gucci, men skitbutiken har u såklart inte öppet på söndagar....
Så jag gick förbi Natalie Schuterman som hade galen jul rea, vilka galna kärringar det va där inne, dom slet o slängde grejjer, väskor, skor o andra helyt unterbara skapelser från tex Marc jacobs, Lanvin, Balenciaga, Vera Wang, YSL, Miu Miu, prada, chloè...... asså, det va ju faktiskt halva priset, men dom kan ta det lugnt, dom e ju fortfarande svindyra...

Miu Miu- 183 BrownBottega Veneta Woven Trapezoidal Hobo-7470 Bronze
YSL-0278blackPrada Cervo Animalier Satchel -BN1190 Brown

Iaf, så åkte jag hem till MoP efterssom min kära far fuller år idag, o där va det ju som vanligt fullt ös, me barn o tårta överallt.... sen att de flesta är en aningen irriterade hela tiden, det är bara som det ska.
Vi fick kycklinggryta m ris, o Emelie bakade scones me ost i .. suuupernice, o sen tårta så klart!






nu kommer Suki snart hem, o då är det sovdax, imorn blir mog en ganska tråkig dag, ser inte fram emot att jobba, det e så mysigt att va ledig!!!! puss o kram!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej hopp bra att du har ändrat på saken med bilder på familjen =)

2008-12-29 @ 02:54:59
Postat av: Emelie

Hoppas att det inte är mina barn som var mest en aningen irriterade hela tiden.... morr He he, det är ju bara jag som får tycka... Hälsa Suki att jag och behöver mera julskinka. Puss

2008-12-30 @ 11:44:24
Postat av: A

haha, nej det var det inte, det va nog bara jag, men känndes kanske mer...

2008-12-30 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0