JUL!!!

Så här såg min hand ut imorse efter sol sprayen igår.....





Idag har jag och Suki varit i stan hela dan, Först åkte vi o fikade på Muren i gamla stan med Mathilda o hennes två klasskompisar, vi åt Cannelloni med fårost o drack caffe, det om nått, va SATC!

Sen gick vi in till stan, i regnet, o började så smått leta julklappar... o till slut hittade vi ALLA julkappar(med lite hjälp av en viss ängel på BR) , plus en födelsedagspresent till lilla Cornelia som fyller 3 på lördag. Hon ringde o bjöd n oss förut!!! ÄÄÄLSKLING världens sötase unge!!!!






Visst e jag orange???

Det råkade slinka med en pälsjacka o ett par stövlar till mej oxå... det va inte meningen, men nu blev det så o jag e nöjd!
Stövlarna måste jag dock byta för jag prövade inte båda o den ena får jag blodstopp av.. o det e ju inte så bra...






Tjusiga va??

nej nu e det dags för min efterlängtade grogg jag har  haft framför näsan som en morot hela dan.
sen ska jag tvinga Suki att hjälpa mej att slå in alla julklappar!!!!! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0