Glad!!

idag e jag jätteglad.

En superkund va hos mej idag, han gav mej en skiva med "DisneyDax Hits" underbara!!! Han säger att jag e bäst, men nästa gång han kommer har jag lovat att jag ska ha kollat på Strandvaskaren, som han va med i, och lärt mej alla de 29 Disney-låtarna jag fick utantill.... jag måste sluta lova sånna saker... Plus att jag ska ha en Rosett bakom luggen, som Mimmi Pigg, hmmmmm, jag vet inte vad jag ska tro om det...

Jag har gjort framsteg med mig själv idag, Guld! det är förvanande vad svåra saker känns underbart lätta när man har gjort det.




Imorgon ska vi till Cornelia som fyller 3 år!!! Grattis underbara flicka!!!

Hennes paket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0