Folk.

Altså, vissa människor ser ut som små möss vid första ögonkastet, men visar sig vara kärleksfulla människor fulla av liv.

Vissa människor gömmer sig bakom en snygg fasad av "rikedom", resor, vänner, fester, upplevelser och utbildning, men är så ointressanta att man dööör, jag har träffat en sån person idag som babblade på o jag som igentligen inte är jättetyst, kunde inte få ett ord ur munnen.. inte super upphetsande.



Jag ska börja använda or som GAH, MONSTERCRAVINGS och FAB. då blir jag en framgångsrik bloggare, det har jag läst i tidningen.


"Gah, jag har monstercravings på mandariner, thats fab!!!"

Vad tycker ni??? kan detta göra mej känd?

Kommentarer
Postat av: victoria

japp är inte så intresserad av de längre

2008-12-29 @ 23:50:46
URL: http://vpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0