Flickan med guldhjärtat!

det har varit jobbiga dggr på jobbet den här veckan, så idag är jag änligen ledig !!!!!

Ida sov här i natt, supermysigt, vi drack SangSom o cola, o kollade på film, det blev Burn After Reading, shit, en helt klart sevärd Coen film!! några konstiga svängar, men det va awsome.
Vi kollade på Quantum of Solace oxå, men höll på o somna, så vi missade väl en halvtimme på slutet.











Idag ska jag åka till "la familiga" o baka pepparkakor med mamma. Ev, lite knäck oxå... tänkte låna deras tvättmaskin lite me... men jag har inga baktankar med att hälsa på min kära familj, inte alls, det är bara bevämt att dom oxå råkar ha en tvättmaskin, nu när jag ändå tänkte hälsa på.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0