en dag efter jobbet..

Igår jobbade jag första dan efter lite förkylning, det va underbart, mina finaste kunder va där, o då känns det att det fortfarande sitter i fingrarana.... o lite i charmen!

Sen blev det en snabbis kaffe med Ruthan på  Café60, det va underbart, min fina vän jag saknar henne fan hela tiden.
jag fick egentligen inte citera henne, men jag måste.

"haha, måste man akta allt man säger till dej nu för att du har blivit en sån där bloggare?" (låter som en sjukdom)

"min sista' from anotha' mista'..."     ok..

"my bro from another hoe"

"men du får inte säga att det va jag som sa det... för du vet det kan ju tas fel"

ja ok Ruth, du är rolig, men jag älskar dej ändå.





underbara!!!



I LOVE MY T-SHIRTS!

Kommentarer
Postat av: Anja

Har du slutat äta människa???!!



Ser snart ut som ett snöre :P





PÖSSEN

2008-12-25 @ 18:29:37
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0