adventsmys!

Jag Mathilda, Nille o barnen va hemma hos Anna o Linnea o målade Linneas rum, det va supermysigt, det ska bli Hennes Julklapp, Ett nytt rum! Vi målade ena väggen Barbierosa, med en stor svart Ferrarihäst över ena sidan, sen ska det bli en nu loftsäng med skrivbord under, lite hyllor tavlor och allmän planering!!!

Sen gick jag till MoP o åt middag, min pappa kan laga mat, det e ingen fråga om saken.

Imorgon blir det jobbet igen, är inte ledig nått den här veckan, men det e lungt, jag chillar runt jul ist!!!
Tänk att det bara e en o en halv vecka kvar, jag har ingen julkänsla alls.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja det blev ju jätte finnt i rumet va bäst vi är =)

nu har jag läst hela din blogg tycker att det är lite dåligt med bilder på oss i familjen hehe . puss

2008-12-15 @ 04:25:26
Postat av: anna

ni är bäst hon är hjätte glad och nyfiken

2008-12-15 @ 06:59:43
Postat av: sareina

Hej tack för din medverkan i utlottningen på http://sareinasmakeupstudio.blogg.se



Tyvärr blev det inte du som blev vald denhär gången. Men tack för visat intresse!



kram!

2008-12-15 @ 15:23:08
URL: http://sareinasmakeupstudio.blogg.se/
Postat av: Bloggdesign by MALIN

Hej! Är du sugen på en ny bloggdesign? Isåfall tycker jag att du ska kolla in min blogg, där finns lite av varje! kika in hos mig :)

2008-12-21 @ 18:10:59
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0