ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!

Äntligen är mitt internet tillbaka!!!!

Jag undrar vad dom håller på med på telenor egentligen...... dom ljuger bara.

Idag har jag o Mathilda fixat klart i Linneas rum, det blev JÄTTEFINT!!!    kan tyvärr inte lägga upp några bilder eller berätta ingående, för en viss mamma till flickan är så nyfiken o jag tycker det e så roligt att retas!!!!!
Jag behövde en over head bild till denna skapelse, o jag höll på att pajja skrivaren på Metro internet  vid hötorget, men han den lilla killen va så snäll, så det gick bra!

Resten av dagen har gått åt till att köpa de sista grejjerna till jul o baka julgodis, det är lite typiskt bara, för att jag ska kunna lyckas med nått godis måsta jag misslyckas minst en gång..... såååå, min kyl e full me godis, det kanske e därför jag inte gillar julgodis....

e så sugen på en ny blogg design, men vet inte va jag vill ha..



PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

Linnea är så lycklig för sit rum. Tack värdens bästa mostrar säger Linnea

2008-12-28 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0